Kastelu lopetetaan

Kotisivu Foorumit Yleensä Kastelu lopetetaan

Katsotaan 5 viestiä - 1 - 5 (yhteensä 5)
  • Author
    aniepark
    Participant

Hei kaikille,

Minulla on ollut jo jonkin aikaa ongelma, että kastelu on lopetettu satunnaisesti.
    Venttiili avataan ensin ja näen myös näytön käyttöliittymässä. Sitten muutaman minuutin kuluttua kaikki on ohi.

Admin
    Keymaster

Mikä OpenSprinkler se on? Laiteohjelmistoversio (valikko vasemmalla/ylhäällä)?
    Mitä se sanoo näytössä tai sovelluksessa, kun peruutat?

gerhard_fabian
    Participant

Hei, olen käyttänyt opensprinkleriä useita vuosia ja olen siihen erittäin tyytyväinen. Päivitin eilen uusimpaan laiteohjelmistoon: 2.3.3 (174) ja HW: 3.2-AC. Käytän opensprinkleriä WiFi-reitittimen ja OTC:n kautta. Tänään aloitin manuaalisesti sovelluksen kanssa ympyrän, joka peruuntui noin 30 sekunnin kuluttua. Sovelluksen alareunassa minulle näytettiin verkkovirhe. Kun käynnistin manuaalisesti saman piirin uudelleen, se toistui. Kahta peruutettua kastelua ei ole lueteltu historiassa. Jos sillä on jotain tekemistä sen kanssa: järjestelmän tilan mukaan WLAN-voimakkuus on keskinkertainen - huono. Kun aloitin toisen piirin, sekin, joka oli havaittavissa aiemmin, toimi oikein. Päivitin sovelluksen vasta jälkeenpäin... Onko ongelma ymmärrettävissä vai voiko syyn olla erillään?

Admin
    Keymaster

Muisti varmaan täynnä.

Tyhjennä muisti oikean alakulman valikon avulla, näytä lokit, taulukko, vaihtoehdot, tyhjennä loki.

Admin
    Keymaster

Voi kyllä, oikeassa yläkulmassa oleva valikko, System Diagnostics, Free Bytes näyttää tallennustilan.

Katsotaan 5 viestiä - 1 - 5 (yhteensä 5)
  • Sinun on kirjauduttava sisään vastataksesi tähän aiheeseen.