Toiminta 150W 24VA virtalähteellä

koti > Forums > Yleensä > Toiminta 150W 24VA virtalähteellä

  • Tässä aiheessa on 2 vastausta, 2 tilaaja ja se päivitettiin viimeksi 2 vuotta sitten of anonym.
Katsotaan 3 viestiä - 1 - 3 (yhteensä 3)
  • Kirjailija
    viestiä
  • #25331
    anonym
    Epäaktiivinen

    Hei,

    Minulla on 24 V johdot kaikkialla puutarhassa. Muuntaja: https://at.paulmann.com/p/plug-shine-einspeisung-ip67-230-24v-150va-silber/98850

    Onko mahdollisuuttakaan OpenSprinkler  tai käyttää Raperry Pi:tä (on saatavilla)? Valitettavasti minulla ei ole muuta virtaliitäntää venttiileille.

    Kiitos!

    #25446
    adminadmin
    ylläpitäjä

    Hei,

    jotta OpenSprinkler AC ja OSPi toimii 24 VAC:lla, se olisi mahdollista. Mutta mitä tapahtuu seuraavaksi, venttiilejä pitää hallita? – Tämä voidaan ratkaista tässä vain erillisellä kaapelilla venttiileihin.

    #25448
    anonym
    Epäaktiivinen

    Joo…

    Sain selville, että minulla on Irritrol Junior 9V tietokone ja sen mukana 9V DC venttiilit. Pelkään, että minun on joka tapauksessa rakennettava joitain asioita uudelleen. Vain sadelintu tai OpenSprinkler ottaa sitä ei tule olemaan.

    Ensisijainen tarpeeni on ohjelmointi ja ohjaus verkon tai sovelluksen kautta.

    Joka tapauksessa alun perin ajattelin, että voisin ohjata ja ohjata venttiilejä tietokoneen kautta (ajattelin edelleen 24 DC volttia - eli mitä virtalähde syöttää).

    Joka tapauksessa tekisin myös venttiilit uusiksi, jos joku järkevä vaihtoehto löytyy.
    tarkoittaa, että tarvitsisin luultavasti kaiken uuden ja olen joustava.

Katsotaan 3 viestiä - 1 - 3 (yhteensä 3)
  • Sinun on oltava kirjautuneena vastaamaan tähän aiheeseen.