Toiminta 150W 24VA virtalähteellä

Kotisivu Foorumit Yleensä Toiminta 150W 24VA virtalähteellä

Katsotaan 3 viestiä - 1 - 3 (yhteensä 3)
  • Author
    Anonymous
    Inactive

Hei,

Minulla on 24 V johdot kaikkialla puutarhassa. Virtalähde: https://at.paulmann.com/p/plug-shine-einspeisung-ip67-230-24v-150va-silber/98850

Onko mahdollista käynnistää joko OpenSprinkler tai Raperry Pi (se on olemassa)? Valitettavasti minulla ei ole muuta virtaliitäntää venttiileille.

Kiitos!

Admin
    Keymaster

Hei,

Joten OpenSprinkler AC ja OSPi toimivat 24 VAC:lla, se olisi mahdollista. Mutta mitä tapahtuu seuraavaksi, venttiilejä pitää hallita? – Tämä voidaan ratkaista vain erillisellä kaapelilla venttiileihin.

Anonymous
    Inactive

Kyllä…

Tajusin, että minulla on Irritrol Junior 9V tietokone ja siksi myös 9V DC venttiilit. I<span style=”text-align: center;”>Pelkään, että minun on joka tapauksessa tehtävä joitain muutoksia. Pelkkä Rainbirdin tai OpenSprinklerin ottaminen ei toimi.</span>

Ensisijainen tarpeeni on ohjelmointi ja ohjaus verkon tai sovelluksen kautta.

Joka tapauksessa ajattelin alunperin, että voisin ohjata ja ohjata venttiilejä tietokoneen kautta (ajattelin edelleen 24 DC volttia - eli mitä virtalähde syöttää).

Joka tapauksessa muuntaisin myös venttiilit, jos järkevä vaihtoehto on.
    Tämä tarkoittaa, että tarvitsisin todennäköisesti kaiken uuden ja olisin joustava.

Katsotaan 3 viestiä - 1 - 3 (yhteensä 3)
  • Sinun on kirjauduttava sisään vastataksesi tähän aiheeseen.