Vaihtoehtoja ei voi tallentaa

Kotisivu Foorumit Yleensä Vaihtoehtoja ei voi tallentaa

Katsotaan 5 viestiä - 1 - 5 (yhteensä 5)
  • Author
    Frank
    Participant

Hei,

Päivityksen 2.4.0.(190) jälkeen et voi enää tallentaa asetuksia.  "Tarkista tietosi ja yritä uudelleen" Mistä tämä viesti johtuu, en ole muuttanut mitään. PC:ltä sekä sovelluksesta. Laitteisto 3.2AC. Onko kenelläkään ideaa?

Ja miksi järjestelmä kysyy minulta "en ole robotti" viisi kertaa, kun kirjoitan tätä?

Kiitos

Frank

Admin
    Keymaster

Hei, laiteohjelmistopäivitys 192 on jo olemassa, mikä toimii paremmin

Frank
    Participant

Kun siirryn online-laiteohjelmistopäivitykseen, se sanoo, että laiteohjelmisto on ajan tasalla.

Mathias Stöber
    Participant

Hei,

Minulla on myös ongelma, että joitain vaihtoehtoja ei vieläkään ole tallennettu. Joskus ne ovat siellä, mutta uudelleenkäynnistyksen jälkeen ne ovat taas poissa. Tämä tarkoittaa, että analogisen anturin kokoonpanon valinnat ja asetukset nollataan aina. Onko mitään tapaa korjata tätä hieman paremmin?

Minulla on täällä Ospi, jonka nykyinen kassalla on Githubista.

VG Mathias

Mathias Stöber
    Participant

Hei,

Kokeilin taas jotain. Minulla oli koko konfigurointitulos API:n kautta. Määritin ensin "manuaalisen" kastelumenetelmäksi. Sovellusliittymän antaneessa määrityksessä ei ollut merkintöjä arvolle "wto:{}". Kun vaihdoin ja tallensin sääpalvelun, arvo katosi, kun avasin vaihtoehdot uudelleen, ja palveluntarjoajaksi asetettiin "omena". En myöskään nähnyt muutoksia konfiguroinnin lähdössä API:n kautta. Seuraavaksi asetin kastelutavaksi "ETO". Myöhemmin saatoin nähdä asetukset myös API:n konfiguraatiossa kohdassa "wto:{…}". Kun sitten asetin sääpalvelun "openmeteo". Tämä oli toisaalta asetuksissa

"wto": {
    "baseETo": 0,15,
    "korkeus": 262,
    "avain": "",
    "palveluntarjoaja": "OpenMeteo"
    }

mutta näkyy myös alla

"wtdata": {
    "wp": "OpenMeteo",….}

Onko mahdollista, että joitain vaihtoehtoja on tallennettu alueille, joita ei aina ole konfiguraatiossa ja tässä on aukkoja? Jos ymmärrän oikein, verkkokäyttöliittymä on vain js-tiedosto, joka toimii verkkopalvelimella, joka sitten käyttää API:ta muutosten tekemiseen. Vaikuttaa siltä, ​​että käyttöliittymän mahdollisesti oletusarvoisesti näyttämän ja sprinkleriin API:n kautta kirjoitetun välillä on ero. Tai jos muutat jotain yhdessä paikassa, mutta oletusarvot kirjoitetaan takaisin toiseen paikkaan.

Jos voin auttaa millään tavalla tai testata lisää, kerro minulle.

VG Mathias

Katsotaan 5 viestiä - 1 - 5 (yhteensä 5)
  • Sinun on kirjauduttava sisään vastataksesi tähän aiheeseen.