Ospi Integrointi kotiverkkoon IOBrokerin kanssa

koti > Forums > Yleensä > Ospi Integrointi kotiverkkoon IOBrokerin kanssa

Schlagwörter: , , ,

Katsotaan 3 viestiä - 1 - 3 (yhteensä 3)
  • Kirjailija
    viestiä
  • #25552
    Ripusta kanaaRipusta kanaa
    osallistuja

    Hei,

    Minulla on ollut niitä vuosia Ospi Levy käytössä, viime vuonna jouduin asentamaan uudemman RPI:n, koska myöhäinen ei todennäköisesti ollut enää yhteensopiva nykyisen laiteohjelmiston kanssa.

    Kaikki hyvin tähän mennessä, nyt olen huomannut, että Ospi Surface :8080 ei ole aina luotettavasti tavoitettavissa, onko mahdollista, että en voi käyttää sitä useilla laitteilla samanaikaisesti?

    Joskus jouduin irrottamaan pistokkeesta käynnistääkseni uudelleen, koska en päässyt pidemmälle.

    Siksi halusin tuoda sen IOBrokeriin, onko kukaan täällä jo ottanut sen käyttöön?

    Aktivoin kerran MQTT:n ja otin ensimmäiset askeleet Linux-sovittimen avulla OSPI kyselyä, jotta voisin käynnistää puhtaan uudelleenkäynnistyksen etänä.

    Olisi varmasti järkevää päivittää Raspbian RPI:hen, tai se on siellä Opensprinkler rel. Helppo hoitoinen?

    Tervehdys

     

    Thomas

    Liitteet:
    Sinun täytyy olla kirjautunut sisään Voit tarkastella liitteenä olevia tiedostoja.
    #26049
    anonym
    Epäaktiivinen

    Se kiinnostaisi minuakin. Minulla on mielessäni Netatmon arvot (integroitu ioBrokeriin). Ospi luovuttaa esimerkiksi kastelun keskeyttämiseen 24 tunniksi, kun alkaa sataa. Mutta en usko, että nykyinen MQTT-toteutus on suunniteltu siihen.

    Tervehdys

    HG

    #26050
    Ripusta kanaaRipusta kanaa
    osallistuja

    Joten satuin saamaan sen sillä viikolla Ospi integroidaksesi iobrokeriin Mqtt:n kautta.

    Olin määritellyt portin, joka oli jo Sonoffin käytössä, joten en päässyt pidemmälle viime kerralla.

    Tein juuri päivitykset.

    Mutta tällä hetkellä minulla on mukanani toinen rakennustyömaa ospi unf iobroker ei jatkanut..

Katsotaan 3 viestiä - 1 - 3 (yhteensä 3)
  • Sinun on oltava kirjautuneena vastaamaan tähän aiheeseen.