Muuta OSPi-sivustoja

Kotisivu Foorumit Yleensä Muuta OSPi-sivustoja

Katsotaan 5 viestiä - 1 - 5 (yhteensä 5)
  • Author
    Anonymous
    Inactive

Hei,

Latasin OSPi:n Raspiin testinä ja leikin sen kanssa. Koska säätoiminto on minulle hieman epäilyttävä, haluaisin näyttää sääpalvelimelta haetun sademäärän nettisivun säänäytön alle. Etsin lähteistä katkelmia verkkosivustosta, mutta en löytänyt mitään. Miten sovellus koota OpenSprinkler-sivustot ja mistä löydän esimerkiksi tämänhetkisen säätiedon tulosteen?

Tervehdys,

sirkat

Admin
    Keymaster

OSPi:ssä ei ole verkkopalvelinta, vain API-liittymä.

Varsinainen käyttöliittymä tulee osoitteesta ui.OpenSprinkler.com, lähdekoodi löytyy täältä:

https://github.com/OpenSprinkler/OpenSprinkler-App

Jos haluat luoda oman sivuston, voit muuttaa asetuksia. Puhelut selaimessa http://<ip-deines-OSPi:8080>/su

päällä. Nyt voit antaa linkin omalle sivullesi.

Anonymous
    Inactive

OpenSprinkler-sovellus on älypuhelinsovellus, eikö niin? Haluan itse asiassa mennä sivulle, joka tulee näkyviin, kun kirjoitan OSPi:n IP-osoitteen verkkoselaimeen. Sen on täytynyt jotenkin päätyä Raspiin. Ja jos asennuskomentosarja ei lataa mitään Internetistä, verkkosivuston pitäisi olla mukana OpenSprinkler-laiteohjelmistovarastossa - siinä kaikki, mitä latasin Raspiin.

Voisin luoda oman säälaskentasivun /sun alle, eikö niin? API on luultavasti ohjekirjassa. Olen itse asiassa kiinnostunut näkemään verkkosivustolla, kuinka paljon sadetta OSPi odottaa. Vai eikö OSPi:llä ole tätä tietoa ollenkaan?

Admin
    Keymaster

Ei, sovellus ja verkkosivusto on kaikki kirjoitettu JavaScriptillä ja ne ovat sama ohjelmakoodi. Ja ei, sitä ei ole säilytetty laiteohjelmistovarastossa.

Admin
    Keymaster

Ratkaisu on siis:

1. Lataa lähdekoodi Githubista

2. Asenna verkkopalvelin ja määritä yllä oleva lähdekoodi verkkosivustoksi

3. Muuta /su-asetukset osoittamaan Web-palvelimeen.

Katsotaan 5 viestiä - 1 - 5 (yhteensä 5)
  • Sinun on kirjauduttava sisään vastataksesi tähän aiheeseen.