OSPi vaihtaa nettisivuja

koti > Forums > Yleensä > OSPi vaihtaa nettisivuja

Katsotaan 5 viestiä - 1 - 5 (yhteensä 5)
  • Kirjailija
    viestiä
  • #24072
    anonym
    Epäaktiivinen

    Hei,

    Minulla on testi OSPi latasin Raspiani ja leikkii tewassa. Koska olen hieman epäileväinen säätoiminnon suhteen, haluaisin näyttää sääpalvelimelta haetun sademäärän nettisivun säänäytön alle. Etsin lähteistä katkelmia verkkosivustosta, mutta en löytänyt mitään. Miten sivustot ovat OpenSprinkler sovelluksen kokoama ja mistä löydän esimerkiksi tämänhetkisten säätietojen tulosteen?

    tervehdys,

    Sirkat

    #24081
    adminadmin
    ylläpitäjä

    Der OSPi sillä ei ole web-palvelinta, vain API-liittymä.

    Varsinainen käyttöliittymä tulee käyttöliittymästä.opensprinkler.com , lähdekoodi on saatavilla täältä:

    https://github.com/OpenSprinkler/OpenSprinkler-App

    Jos haluat luoda oman sivuston, voit muuttaa kokoonpanoa. Soita selaimessa http://<ip-deines-OSPi:8080>/su

    päällä. Nyt voit kirjoittaa linkin omalle sivullesi.

     

    #24085
    anonym
    Epäaktiivinen

    OpenSprinklersovellus on älypuhelimesi sovellus, eikö niin? Haluan itse asiassa nähdä sivun, joka tulee näkyviin, kun kirjoitan IP-osoitteeni OSPi tulla sisään Sen on täytynyt jotenkin päätyä Raspiin. Ja jos asennusskripti ei lataa jotain verkosta, verkkosivuston pitäisi olla OpenSprinkler- Laiteohjelmiston repo sisällytetään - siinä kaikki, mitä latasin Raspiin.

    Voisin laittaa oman sivuni säälaskentaa varten /su alle, eikö niin? API on luultavasti ohjekirjassa. Yritän itse asiassa nähdä verkkosivustolla kuinka paljon sateita on OSPi laskee. Tai tekeekö hän OSPi ei tämä tieto ollenkaan?

    #24100
    adminadmin
    ylläpitäjä

    Ei, kaikki sovellus ja verkkosivusto on kirjoitettu Javascriptilla ja niillä on sama ohjelmakoodi. Ja ei, sitä ei vastaanoteta laiteohjelmistorepossa.

    #24119
    adminadmin
    ylläpitäjä

    Joten ratkaisu on:

    1. Lataa lähdekoodi Githubista

    2. Määritä verkkopalvelin ja määritä yllä oleva lähdekoodi verkkosivustoksi

    3. Muuta / su-asetuksia siten, että ne osoittavat verkkopalvelinta.

     

Katsotaan 5 viestiä - 1 - 5 (yhteensä 5)
  • Sinun on oltava kirjautuneena vastaamaan tähän aiheeseen.