Rinnakkaiset ohjelmat ja sopeutuminen haihduttamalla

koti > Forums > Yleensä > Rinnakkaiset ohjelmat ja sopeutuminen haihduttamalla

  • Tässä aiheessa on 2 vastausta, 2 tilaaja ja se päivitettiin viimeksi 4 vuotta sitten of anonym.
Katsotaan 3 viestiä - 1 - 3 (yhteensä 3)
  • Kirjailija
    viestiä
  • #14049
    anonym
    Epäaktiivinen

    Hei kaikki,
    Minulla on seuraava kysymys ohjelman ohjelmista Opensprinkler.

    Minulla on 4 ympyrää nurmikon kasteluun. Haluaisin suorittaa kaksi näistä samanaikaisesti haluttuun aikaan (30 minuuttia).

    Aloita ohjelma 1 kahdella ympyrällä klo 05–00.
    Aloita ohjelma 2 kahdella ympyrällä klo 05–30.

    Käytän myös Evapotranspiration (ET) -sääsäätöä. Jos tämä esimerkiksi laskee kastelun 150%, kasteluaika kasvaa 30 minuuttia. Tämä tarkoittaisi sitä, että yksi ohjelma ei ole valmis klo 05, mutta toinen ohjelma on jo aloitettu. 30 ympyrää ei tartu minun vesihuoltoon. Onko mahdollista, että ohjelma 4, jossa on kaksi ympyrää, käynnistyy vasta ohjelman 2 päättyessä, vaikka kasteluaikaa olisi pidennetty sääsäätöjen avulla?

    Monet terveiset ja kiitokset etukäteen.

    #14091
    adminadmin
    ylläpitäjä

    Hei,
    tässä tapauksessa ehdotan sen vähentämistä kahteen ympyrään. Kytke vain 2 magneettiventtiiliä yhteen liitäntään ja aktivoi "Yksi toisensa jälkeen" -vaihtoehto näissä kahdessa.
    Valitettavasti en näe muuta mahdollisuutta täällä, koska pyyntösi varten sinun on ohjelmoitava "ryhmät", joiden kanssa magneettiventtiilit voidaan yhdistää. Aihe on tullut esiin useita kertoja, luon ongelman kehitystiimin kanssa, ehkä se ohjelmoidaan.
    https://github.com/OpenSprinkler/OpenSprinkler-Firmware/issues/115

    Älä unohda, OpenSprinkler on avoimen lähdekoodin. Sinäkin voit osallistua!

    #14101
    anonym
    Epäaktiivinen

    Paljon kiitoksia avusta. Sitten katson edelleen siellä, otetaanko muutos huomioon yhdessä seuraavista versioista.

    Niin kauan pärjään asianmukaisilla ohjelmakatkoilla, koska ET: n maksimiarvo on 200%, kuten olen lukenut.

    Aloita ohjelma 1 kahdella ympyrällä kello 05–00 05%: n ET: llä, ohjelma kestää enintään. 30:200 aamulla
    Aloita ohjelma 2 kahdella ympyrällä klo 06–00.

    Toivottavasti minulla ei ole virhettä.

    Terveisin

Katsotaan 3 viestiä - 1 - 3 (yhteensä 3)
  • Sinun on oltava kirjautuneena vastaamaan tähän aiheeseen.