Ongelma: Sadetunnistin ei lopeta kastelua

koti > Forums > Yleensä > Ongelma: Sadetunnistin ei lopeta kastelua

Katsotaan 2 viestiä - 1 - 2 (yhteensä 2)
  • Kirjailija
    viestiä
  • #24786
    anonym
    Epäaktiivinen

    Hei, sain sellaisen muutama viikko sitten OpenSprinkler 3.2 (uusin laiteohjelmisto), joka ohjaa 8 Hunter-magneettiventtiiliä. Tämä toimii myös loistavasti.

    Nyt olen ostanut Hunter Rain Clik sadetunnistimen ja liittänyt sen GND: n ja SN2: n kautta. Valitse sitten sadetunnistin anturin 2 kohdasta ja älä valitse ”Normaalisti auki” -ruutua. Koska anturi on avaaja.

    Näen pienen r: n näytössä, mikä tarkoittaa minulle, että anturi on tunnistettu. Nyt olen napsauttanut testipainiketta ja saan viestin Sensor 2 aktivoitua ja pienestä r: stä tulee iso kirjain R ja sateen symboli tulee näkyviin.

    Aloitin kaksi kastelupiiriä manuaalisesti ja painoin testipainiketta uudelleen. Sateen symboli tulee, mutta kastelukierrokset eivät lopu. Tarkistin myös, olenko valinnut Ohita anturi 2. Näin ei ole.

    Testasin koko ajan anturilla 1. Sama tulos.

    Merkitsin myös normaalisti auki. Mikään ei toimi. Nyt en tiedä mitä tehdä seuraavaksi.

    Olisin kiitollinen ehdotuksista.

    Kiitos jo etukäteen.

    Terveisin
    Heiko

    #24952
    adminadmin
    ylläpitäjä

    Anturit eivät keskeytä kastelupiirien tai -ohjelmien manuaalista käynnistämistä.

    Muussa tapauksessa ohjelman käynnistäminen manuaalisesti ei onnistu, kun anturi on lauennut.

Katsotaan 2 viestiä - 1 - 2 (yhteensä 2)
  • Sinun on oltava kirjautuneena vastaamaan tähän aiheeseen.