Pumpun ohjaus ja uimurikytkimen käyttö anturina

koti > Forums > Yleensä > Pumpun ohjaus ja uimurikytkimen käyttö anturina

Katsotaan 2 viestiä - 1 - 2 (yhteensä 2)
  • Kirjailija
    viestiä
  • #18207
    anonym
    Epäaktiivinen

    Hei,

    Haluaisin toteuttaa seuraavan käyttötapauksen ja etsin edelleen oikeaa laitteistoa. Olen ylhäällä Opensprinkler kohdannut.

    Ehkä voit kertoa minulle, toimiiko se.

     

    Minulla on vesilähde, jossa on 230 V: n uppopumppu.

    Tästä lähteestä haluaisin palvella kahta kuluttajaa / jaksoa.

    Piirin 1 tulisi saada vettä eri aikoina päivän aikana tietyn ajan. Mutta vasta, kunnes uimurikytkin (yksinkertainen avoin / suljettu kytkin) reagoi.

    Piiriä 2 pitäisi voida ohjata manuaalisesti kytkimellä ja se on riippumaton piiristä 1.

     

    Olin kuvitellut koko asian yhdellä OSPi hallitus. Haluaisin liittää uimurikytkimen anturiksi 1. Anturi 2 olisi silloin manuaalinen ohjauskytkin.

    Haluaisin ohjata pumppua isäntänä releellä. (Voitko kertoa minulle, mitä käytän parhaiten? OSPi 24 VAC:lla)

     

    Seuraavat kytkentäprosessit ovat olennaisesti käytettävissä:

    Piiri 1: Aikataulun mukaan niin kauan kuin uimurikytkin on vapaa; kun uimurikytkin osuu venttiiliin 1 ja pumpun isäntälaite ei avaudu uudelleen ennen kuin taso laskee uudelleen, jatka sitten normaalisti.

    Piiri 2: venttiili ja päälaite ovat auki niin kauan kuin kytkintä käytetään. Riippumatta piiristä 1, isäntälaitteen on myös avattava, kun uimurikytkintä käytetään. Parhaassa tapauksessa piirin 1 aikataulu jätetään huomioimatta, kunhan kytkintä käytetään. Muuten molemmat venttiilit saattavat olla auki samanaikaisesti.

     

    Ohjelmointitaidot ovat käytettävissä, eikä koodin kirjoittamisessa pitäisi olla ongelmia tarvittaessa. Ensinnäkin olen huolissani laitteiston toiminnoista.

    Kiitos.

    Tervehdys

    siivekäs

    #18730
    adminadmin
    ylläpitäjä

    Hei,

    kyllä, se toimii ja olet onnekas, koska nyt OSPi Versiossa 1.5 on kaksi anturituloa - 1.44 ja edeltäjissä oli vain yksi.

    Tarvitset oikean tehon releen, en tiedä uppopumpun tehoa, joten tarkista, sopiiko seuraava rele:

    Finder 22.32.0.024.4540 Kontaktori 1 EI kosketinta, 1 NC-kosketin

    Kellukytkin toimii kuin sadetunnistin sateessa-> ei kastelua. Joten jos Sen1 ja GND on kytketty, ei uppopumppua aktivoitua.

    Voit määrittää kullekin piirille, reagoiko se Sen1: een.

Katsotaan 2 viestiä - 1 - 2 (yhteensä 2)
  • Sinun on oltava kirjautuneena vastaamaan tähän aiheeseen.