Säätöventtiili anturitulolla

koti > Forums > Yleensä > Säätöventtiili anturitulolla

Katsotaan 4 viestiä - 1 - 4 (yhteensä 4)
  • Kirjailija
    viestiä
  • #21248
    anonym
    Epäaktiivinen

    Hei

    Ostin kastelutietokone Openspinkler 3.0 AC: n (App Firmw 2.1.9 (2) Hardw 3.2 AC: n mukaan) teiltä joulukuussa ja olen siihen erittäin tyytyväinen. Jotta kastelu toimisi vielä paremmin, olisi hienoa vaihtaa venttiili anturilla ja aikaohjatulla.

    Tarkoitan sillä, että kun rele (normaalisti auki tai normaalisti kiinni riippuen tarvittavasta) kytkee päälle anturitulon, myös venttiili aukeaa ja kun rele sammuu uudelleen, myös venttiili sulkeutuu.

    Jos voin nyt käyttää samaa venttiiliä myös aikahallitusti, se olisi täydellinen. Ehkä voisit liittää venttiilin kahteen vaihteeseen. Yksi anturin kanssa ja yksi ajanhallinnalla, jos ei ole väliä, että lähtö, jota ei vaihdeta, on 24 V.

    Onko tällainen toimenpide mahdollista? Mitä minun täytyy säätää?

    LG Gabriel

    #21309
    adminadmin
    ylläpitäjä

    Hei,

    Anturitulon avulla voit aloittaa ohjelman - joka sitten ajaisi aikaohjatusti.

    Määritä yksinkertaisesti “Ohjelma” -tyyppi asetuksissa / antureissa. Ensimmäinen anturi käynnistää ensimmäisen ohjelman.

    LG Stefan

    #21318
    anonym
    Epäaktiivinen

    Hei

    Voiko venttiilin avata anturitulolla ja kun anturi sammuu, myös venttiili sulkeutuu.

    LG Gabriel

    #21417
    adminadmin
    ylläpitäjä

    Itse asiassa se ei ole mahdollista. Tässä sinun on käytettävä normaalia relettä magneettiventtiilin vaihtamiseen.

    OpenSprinkler on suunniteltu solenoidiventtiilien aikaohjalliseen kytkemiseen. Ilman tätä "kastelusuunnitelmaa" ei voitaisi esittää ollenkaan

Katsotaan 4 viestiä - 1 - 4 (yhteensä 4)
  • Sinun on oltava kirjautuneena vastaamaan tähän aiheeseen.