Säätöventtiili anturitulolla

Kotisivu Foorumit Yleensä Säätöventtiili anturitulolla

• Tällä aiheella on 3 vastausta, 2 ääntä, ja se on viimeksi päivitetty 6 vuotta sitten kirjoittaja Admin.
Katsotaan 4 viestiä - 1 - 4 (yhteensä 4)
  • Author
    Anonymous
    Inactive

Hei

Ostin Openspinkler 3.0 AC -kastelutietokoneen (app firmw 2.1.9(2) hardw 3.2 AC mukaan) sinulta joulukuussa ja olen siihen erittäin tyytyväinen. Jotta kastelu toimisi vielä paremmin, olisi hienoa kytkeä venttiili anturin kautta ja aikaohjattu.

Tällä tarkoitan, että kun rele (tee tai katkaise kosketin tarpeen mukaan) kytkeytyy anturin sisääntulossa, venttiili myös avautuu ja kun rele sammuu uudelleen, venttiili myös sulkeutuu.

Jos voisin käyttää samaa venttiiliä myös aikaohjatulla tavalla, se olisi täydellinen. Voit ehkä kytkeä venttiilin kahteen kytkentäporttiin. Yksi anturilla ja toinen aikaohjauksella jos mitään ei tapahdu, että lähdössä on 24v, jota ei kytketä.

Onko tällainen operaatio mahdollinen? Mitä minun sinne pitää laittaa?

LG Gabriel

Admin
    Keymaster

Hei,

Voit käyttää anturituloa ohjelman käynnistämiseen - se toimisi sitten aikaohjatulla tavalla.

Aseta se vain kirjoittamaan "Ohjelma" asetuksiin/antureisiin. Ensimmäinen anturi käynnistää ensimmäisen ohjelman.

LG Stefan

Anonymous
    Inactive

Hei

Onko mahdollista avata venttiili anturitulolla ja kun anturi sammuu venttiili myös sulkeutuu.

LG Gabriel

Admin
    Keymaster

Se ei itse asiassa toimi. Tällöin joudut käyttämään normaalia relettä, joka kytkee solenoidiventtiilin.

OpenSprinkler on suunniteltu solenoidiventtiilien aikaohjalliseen kytkemiseen. Ilman tätä et voisi edes luoda "kastelusuunnitelmaa".

Katsotaan 4 viestiä - 1 - 4 (yhteensä 4)
  • Sinun on kirjauduttava sisään vastataksesi tähän aiheeseen.