Beta-testi kastelupalvelu

koti > Forums > Yleensä > Beta-testi kastelupalvelu

Schlagwörter: ,

Katsotaan 15 viestiä - 1 - 15 (yhteensä 21)
  • Kirjailija
    viestiä
  • #25581
    Mathias StoeberMathias Stoeber
    osallistuja

    Hei kaikki,

    Ensinnäkin kiitos, että yrität parantaa sääpalvelua! Yritin vain määrittää sen blogitekstissä kuvatulla tavalla, mutta saan vain viestin, että "yhteys epäonnistui". Minulla on täällä Raspi yhden kanssa OSPI Laiteohjelmisto 2.1.9(9).

    Kuitenkin, jos kirjoitan "curl opensprinklershop.de:3333 "saamani katselut"openSprinklerOsta sääpalvelun saksalainen v2.0.4" vastauksena.

    Ota se OpenSprinkler käynnistettiin uudelleen verkkosivuston kautta, samoin kuin koko Raspi.

     

    Onko ideaa mistä tämä voisi johtua?

    VG Mathias

     

    #25587
    Mathias StoeberMathias Stoeber
    osallistuja

    Hei,

    Lyhyt päivitys minulta. Eilen vaihdoin kaikki takaisin oletusarvoihin, jotta automaattinen kastelu toimii tänä aamuna. Tänä aamuna tein toisen yrityksen, ensin samalla tuloksella kuin yllä kuvattiin. Mutta noin 6 tunnin tai useamman tunnin kuluttua virheilmoitus poistui ja sovellus antoi viestin vain blogikirjoituksessa kuvatulla tavalla ja säätiedot myös näkyivät uudelleen. Jatkan tätä nyt.

    Blogissa voi olla hyvä vihje, että ensimmäinen päivitys voi kestää useita tunteja.

    Kiitos jälleen!

    Katso Mathias

    #25631
    adminadmin
    ylläpitäjä

    Hei,

    tämä johtuu todennäköisesti käytetystä OpenSprinkler- Laiteohjelmisto, vanhemmalla versiolla on ongelmia DNS-tarkkuuden kanssa heti uudelleenkäynnistyksen jälkeen.

    Päivitä laiteohjelmisto tai anna ip (opensprinklershop.de = 130.180.44.149)

     

     

    #25635
    Mathias StoeberMathias Stoeber
    osallistuja

    Hei,

    Kiitos vinkistä. Koska siellä on a ospi Minulla on laiteohjelmisto 2.1.9(9), sikäli kuin tiedän, uudempia ei ole. Minun on ehkä määritettävä systemd-palvelu hieman eri tavalla, jotta se odottaa, kunnes verkko on todella valmis.

    Muuten kysely on varmasti tarkempi kuin ennen!

    Kiitos paljon tästä!

    Mathias

    #25637
    anonym
    Epäaktiivinen

    Hei,
    Yritin myös eilen päästä sääpalveluun portilla 3333 blogikirjoituksessa kuvatulla tavalla.
    Mutta eilisestä lähtien oli virhe ja "Rakennussäähistoria".

    Näin aiemmin, että siellä on toinen sääpalvelu portilla 3336.
    Syötettiin tämä ja se toimi heti, "Sääpalvelu verkossa".

    Uusin laiteohjelmisto 2.1.9(9).

    Terveisin
    Matthias

    #25638
    adminadmin
    ylläpitäjä

    Kaikki palvelimet täällä:

    opensprinklershop.de:3333 : DWD Deutscher Wetterdienst, vain Saksalle (https://brightsky.dev)
    opensprinklershop.de:3334 : OWM OpenWeatherMap (https://openweathermap.org)
    opensprinklershop.de:3335 : DarkSky (https://darksky.net) <— Älä käytä, vain testaa!
    opensprinklershop.de:3336 : OpenMeteo (https://open-meteo.com)

     

    #25645
    anonym
    Epäaktiivinen

    Kiitos listauksesta.
    Kuten sanoin, ne kaikki toimivat minulle, paitsi ensimmäinen portilla 3333.
    Sitten se näyttää liitteenä olevalta valokuvalta.

    #25664
    adminadmin
    ylläpitäjä

    Hei,

    Kyllä, kiitos, se löytyi, se on nyt korjattu.

    Myös portti 3333 on käynnissä.

    #25917
    Mathias StoeberMathias Stoeber
    osallistuja

    Hei,

    Tänään on jotain outoa. Käytän dwd-palvelua, katso yllä, mutta vaikka täällä ei tänään satanut tippaakaan, hän sanoo ospi sitä ei tarvitse kastella, koska sadetta olisi satanut yli 7 mm. Dwd-sovelluksessa ei myöskään tänään ole sadetta. Mahdollisesti ongelma oli jo eilen, koska kovimmassa sateessa hän ajoi sprinkleriä 120%.

    Käytän etoa menetelmänä, se on toiminut loistavasti yllä olevista viesteistä lähtien. Melkein näyttää siltä, ​​että päivämäärät ovat poissa päivältä.

    Kiitos etukäteen!

    Katso Mathias

    #25918
    anonym
    Epäaktiivinen

    Hei,

    Nyt kun mainitsit sen…
    Täsmälleen sama minulle, myös DWD, eli portin 3333 kautta.
    Eilen satoi koko päivän, 90 % kastelulla.

    Täällä ei myöskään tänään satanut tippaakaan, kastelutaso 0% ja "Rain sanoi: 7,9mm".

    Jokin on vialla, oletukseni olisi silloin myös, että tiedot viivästyvät yhden päivän.

    Kiitos ja terveisiä
    Matthias

    #25919
    Mathias StoeberMathias Stoeber
    osallistuja

    hehe,

    Eikö meillä ole vain melkein sama nimi, vaan myös sama paikka? Se on minullekin 7,9. Onko sinulla Braunschweigin alueen sääasema?

    Katso Mathias

    #25925
    anonym
    Epäaktiivinen

    Hei,

    ei, ei aivan. Järjestelmäni on Bambergin alueella. Mutta mielenkiintoista, että ne näyttävät olevan samat arvot.

    Tervehdys, Matthew

    #25932
    anonym
    Epäaktiivinen

    Hei kaikille testaajille ja järjestelmänvalvojalle,

    Halusin myös osallistua kokeeseen, mutta toistaiseksi tuloksetta. Minun piti jäädä omani taakse OSPI Aseta IP-osoite: 8080/su syöttääksesi

    Olen kokeillut kaikkia uusien sääpalveluiden osoitteita, joista jokaisesta tulee virheilmoitus (katso liite) System Daignosen alle. Se on myös riippumaton siitä, olenko minäopensprinklershop.de” tai yllä mainittu IP. Uudelleenkäynnistyksen ja toistuvan kyselyn jälkeen http://<ip-OpenSprinkler&gt;:8080/su, mutta muuttunut merkintä tulee näkyviin, esim Opensprinklershop.de:3333. Virhe järjestelmädiagnostiikan alla säilyy.

    Pitääkö minun muuttaa merkintöjä tai määrityksiä muualla? Voisiko johtua siitä, että minulla on tällä hetkellä valittuna manuaalinen kastelu, en esimerkiksi Zimmermann? operoin OSPI kolmen vuoden ajan ja tällä hetkellä nykyisessä laiteohjelmistoversiossa 2.1.9 (9).

    Kiitos tuesta ja terveisin, HG

    #25935
    Mathias StoeberMathias Stoeber
    osallistuja

    Mielestäni se on normaalia, meni ohi muutaman tunnin kuluttua.

    Katso Mathias

    #25936
    anonym
    Epäaktiivinen

    Totta, se kestää hetken, mutta nyt se toimii.

    raportoi muutaman tunnin kuluttua

Katsotaan 15 viestiä - 1 - 15 (yhteensä 21)
  • Sinun on oltava kirjautuneena vastaamaan tähän aiheeseen.