Beta-testi kastelupalvelu

Kotisivu Foorumit Yleensä Beta-testi kastelupalvelu

Tagged:  ,

Katsotaan 6 viestiä - 16 - 21 (yhteensä 21)
  • Author
    Mathias Stöber
    Participant

Hei,

Katsoin sen uudelleen, sademäärä oli joskus päivän myöhässä. Tänään näin myös seuraavan, katso kuvakaappaukset. Päänäkymän yläosassa lukee 27 astetta, mutta järjestelmätiedoissa se on vain 21 alle max. Jälkimmäinen on enemmän kuin eilisen arvo.

Liitteet:
    Sinun täytyy olla kirjautunut sisään katsoaksesi liitetiedostoja.
    Anonymous
    Inactive

Sateen määrästä minulla ei ole tietoa. Minulle järjestelmätiedot näyttävät tältä

Kuivasta säästä johtuen en ole vielä huomannut sateen viivästymistä. Kastelu toimii ohjelman mukaan eikä keskeydy.

Anonymous
    Inactive

Hei kaikille,

Onko päivittäinen viiveen ongelmasta todella kerrottu?
    Toissapäivänä minulla oli kasteluaste 0%, vaikka sinä päivänä ei satanut, mutta toissapäivänä?
    Vai olenko ymmärtänyt jotain Zimmermannin menetelmästä pohjimmiltaan väärin?

Nykyinen tilani näyttää tällä hetkellä tältä:

Ystävällisin terveisin
    Matthias

Anonymous
    Inactive

Unfortunately I didn't get any further information about this. Tässä uhkauksessa ovat vain viestimme. Pitkään aikaan en päässyt tarkistamaan säänhallintaa kesäsään ja sateen puutteen vuoksi, koska työskentelen vain sadeviiveellä, en Zimmermanilla.

Sadeviive aktivoitui tälle päivälle kello 8:26 haetun säätiedotteen perusteella. Tänä aamuna satoi 1,3mm, eilen oli kuivaa. Viimeisin sade oli 2 päivää sitten. Joten se näyttää toimivan jonkin verran. Mutta tarkan arvion tekemiseksi tarvitsen sään muuttuvan muutaman päivän välein.

Ystävällisin terveisin

HG

Admin
    Keymaster

OpenSprinkler pyytää aina viimeisten 24 tunnin säätiedot säätarjoajilta. Useimmat tarjoavat sitten 1 tunnin aikavälit säätiedoilla.

APP:n säänäytöllä ei ole mitään tekemistä kastelun ohjauksen kanssa. Vain se, mikä on mainittu kohdassa "diagnoosi", on ratkaisevaa.

Minun mielestäni suurin ongelma on, että säätä kutsutaan vain 4 tunnin välein. Jos on juuri satanut 3,5 tuntia ja sataa edelleen, sitä ei usein tunnisteta.

Siksi uusimmassa laiteohjelmistossa 111 olen asentanut sääkutsun 1 minuuttiin ennen seuraavan suunniteltua ohjelman alkamista (jos viimeinen sääkutsu on vanhempi kuin 30 minuuttia)

Admin
    Keymaster

Voit verrata DWD:n ja OpenSprinklerin tuloksia:
    Puhelu soitetaan Bright Sky -palvelun kautta.
    https://api.brightsky.dev/weather?lat=<LAT>&lon=<LON>&date=<DATE-HOUR&gt;

Siirry Google Mapsiin ja napsauta taloasi hiiren kakkospainikkeella. Koordinaatit tulevat näkyviin ja kopioidaan leikepöydälle yhdellä napsautuksella.

Syötä nyt nämä kaksi arvoa lat ja lon. Päivämäärä on tämän päivän päivämäärä miinus yksi päivä. Tunti T:n takana. Se näyttää tältä:
    Joten 13. helmikuuta 2023 klo 8.30 on siis 2023-02-12T08

https://api.brightsky.dev/weather?lat=49.445997919488484&lon=8.575522199246443&date=2023-02-12T08

Sen jälkeen näkyviin tulee luettelo säämittaustiedoista. Under “precipitation” is the rain measurement value

Katsotaan 6 viestiä - 16 - 21 (yhteensä 21)
  • Sinun on kirjauduttava sisään vastataksesi tähän aiheeseen.