Beta-testi kastelupalvelu

koti > Forums > Yleensä > Beta-testi kastelupalvelu

Schlagwörter: ,

Katsotaan 6 viestiä - 16 - 21 (yhteensä 21)
  • Kirjailija
    viestiä
  • #25966
    Mathias StoeberMathias Stoeber
    osallistuja

    Hei,

    Huomasin sen uudelleen, osa sade oli päivän myöhässä. Tänään näin myös seuraavan, katso kuvakaappaukset. Päänäkymän yläosassa on 27 astetta, mutta järjestelmätiedoissa alle max vain 21. Jälkimmäinen on myös enemmän eilisen arvoa.

    Liitteet:
    Sinun täytyy olla kirjautunut sisään Voit tarkastella liitteenä olevia tiedostoja.
    #26048
    anonym
    Epäaktiivinen

    Sateen määrästä minulla ei ole tietoa. Järjestelmätietoni näyttävät tältä:

    Kuivasta säästä johtuen en pystynyt havaitsemaan sateen viivästymistä. Kastelu toimii ohjelman mukaan eikä keskeydy.

    #26229
    anonym
    Epäaktiivinen

    Moin yhdessä,

    onko päivittäisen viivästyksen ongelmasta todella kerrottu?
    Toissapäivänä minulla oli kasteluaste 0%, vaikka sinä päivänä ei satanut, mutta toissapäivänä satoi?
    Vai olenko ymmärtänyt jotain Zimmermannin menetelmästä pohjimmiltaan väärin?

    Tämänhetkinen tila näyttää minulle tältä:

    Terveisin
    Matthias

    #26230
    anonym
    Epäaktiivinen

    Valitettavasti en saanut tästä enempää tietoa. Tässä uhkauksessa ovat vain viestimme. Pitkään aikaan en päässyt testaamaan sääohjausta myös kesäsään ja sateen puutteen vuoksi, koska työskentelen vain sadeviiveellä, en Zimmermanilla.

    Sadeviive on aktivoitu tälle päivälle kello 8:26 haetun säätiedotteen perusteella. Tänä aamuna satoi 1,3 mm, eilen oli kuivaa. Viimeinen sade 2 päivää sitten. Joten se näyttää toimivan jossain määrin. Mutta tarkkoja arvioita varten tarvitsisin sään vaihtelua muutaman päivän välein.

    Terveisin

    HG

    #26262
    adminadmin
    ylläpitäjä

    OpenSprinkler kysyy aina sääpalveluntarjoajilta viimeisen 24 tunnin säätä. Useimmat tarjoavat sitten 1 tunnin ajan säätiedoilla.

    APP:n säänäytöllä ei ole mitään tekemistä kasteluohjauksen kanssa. Vain se, mikä on kirjoitettu "Diagnoosi" -kohtaan, on ratkaisevaa.

    Minun mielestäni suurin ongelma on, että säätä kutsutaan vain 4 tunnin välein. Jos on juuri satanut 3,5 tuntia ja sataa edelleen, sitä ei usein tunnisteta.

    Siksi olen asentanut uusimpaan laiteohjelmistoon 111 sääkutsun 1 minuuttiin ennen seuraavan suunniteltua ohjelman alkamista (jos viimeinen sääkutsu on vanhempi kuin 30 minuuttia)

    #27179
    adminadmin
    ylläpitäjä

    Voit nähdä DWD:n ja OpenSprinkler vertailla:
    Puhelu soitetaan Bright Sky -palvelun kautta.
    https://api.brightsky.dev/weather?lat=<LAT>&lon=<LON>&date=<DATUM-TSTUNDE&gt;

    Siirry Google Mapsiin ja napsauta taloasi hiiren kakkospainikkeella. Näkyviin tulevat koordinaatit, jotka voidaan kopioida leikepöydälle napsautuksella.

    Syötä nyt nämä kaksi arvoa lat ja lon. Päivämäärä on tämän päivän päivämäärä miinus yksi päivä. Tunti T:n jälkeen. Se näyttää tältä:
    Joten 13.02.2023 klo 8:30 on 2023-02-12T08

    https://api.brightsky.dev/weather?lat=49.445997919488484&lon=8.575522199246443&date=2023-02-12T08

    Sen jälkeen näkyviin tulee luettelo säämittaustiedoista. "Sateen" alla on sadeluku

     

Katsotaan 6 viestiä - 16 - 21 (yhteensä 21)
  • Sinun on oltava kirjautuneena vastaamaan tähän aiheeseen.