Werking via 150W 24 VA voeding

HOME > Forum > Algemeen > Werking via 150W 24 VA voeding

  • Dit onderwerp heeft 2 reacties, 2 abonnee en is voor het laatst bijgewerkt 2 jaar geleden van Anoniem.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • auteur
    posts
  • #25331
    Anoniem
    Inactief

    Hallo,

    Ik heb overal in de tuin 24 V bedrading. Oplader: https://at.paulmann.com/p/plug-shine-einspeisung-ip67-230-24v-150va-silber/98850

    Is er ook een kans OpenSprinkler  of om Raperry Pi te bedienen (is beschikbaar)? Helaas heb ik geen andere stroomaansluiting voor de kleppen.

    Dank je wel!

    #25446
    beheerderbeheerder
    Beheerder

    Hoi,

    zodat OpenSprinkler AC en de OSPi draaien met 24VAC, dat zou mogelijk zijn. Maar wat gebeurt er vervolgens, de kleppen moeten worden aangestuurd? – Dit is hier alleen op te lossen met een aparte kabel naar de ventielen.

    #25448
    Anoniem
    Inactief

    ja…

    Ik kwam erachter dat ik een Irritrol Junior 9V-computer heb en daarmee 9V DC-kleppen. Ik ben bang dat ik toch een en ander moet herbouwen. Gewoon een regenvogel of OpenSprinkler te nemen zal het niet zijn.

    Mijn primaire behoefte is programmeren en besturen via web of app.

    In ieder geval dacht ik aanvankelijk dat ik de kleppen via de computer kon aansturen en bedienen (ik dacht nog aan 24 DC volt - d.w.z. wat de voeding levert).

    Ik zou in ieder geval ook de kleppen ombouwen als er een verstandige variant is.
    betekent dat ik waarschijnlijk alles nieuw nodig heb en flexibel ben.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Je moet ingelogd zijn om op dit onderwerp te reageren.