Werking via 150W 24 VA voeding

Startpagina Forums Algemeen Werking via 150W 24 VA voeding

3 reportages op het strand - 1 tot 3 (busje in totaal 3)
  • Auteur
    Rapport
    Anoniem
    Inactief

Hallo,

Ik heb overal in de tuin 24 V-bedrading. Voeding: https://at.paulmann.com/p/plug-shine-einspeisung-ip67-230-24v-150va-silber/98850

Is er een kans om OpenSprinkler of Raperry Pi te gebruiken (het bestaat)? Helaas heb ik geen andere stroomaansluiting voor de kleppen.

Bedankt!

Admin
    Sleutelbeheerder

Hi,

Dus de OpenSprinkler AC en de OSPi draaien op 24VAC, dat zou mogelijk zijn. Maar wat gebeurt er daarna, de kleppen moeten aangestuurd worden? – Dit is alleen op te lossen met een aparte kabel naar de kleppen.

Anoniem
    Inactief

Ja…

Ik realiseerde me dat ik een Irritrol Junior 9V-computer heb en dus ook 9V DC-kleppen. Ik<span style=”text-align: center;”>Ik ben bang dat ik toch enkele wijzigingen zal moeten aanbrengen. Simpelweg een Rainbird of OpenSprinkler nemen werkt niet.</span>

Mijn primaire behoefte is programmeren en besturen via web of app.

Hoe dan ook, ik dacht oorspronkelijk dat ik de kleppen via de computer kon aansturen en bedienen (ik dacht nog aan 24 DC volt - dus wat de voeding levert).

Ik zou in ieder geval ook de kleppen ombouwen als er een verstandige optie is.
    Dit betekent dat ik waarschijnlijk alles nieuw nodig zou hebben en dat ik flexibel zou zijn.

3 reportages op het strand - 1 tot 3 (busje in totaal 3)
  • Je moet een antwoord van de ander krijgen dat je kunt geven.