Gebruik 2. Waterpunt

Startpagina Forums Algemeen Gebruik 2. Waterpunt

• Dit onderwerp heeft 1 reactie, 2 antwoorden, en is onlangs bijgewerkt op 6 jaar deur Admin.
2 reportages op het strand - 1 tot 2 (busje in totaal 2)
  • Auteur
    Rapport
    Anoniem
    Inactief

Hallo, ik heb 2 waterpunten die ik graag wil schakelen met de open sproeier. Op de ene zit een doos met 3 kleppen. De watertoevoer komt uit de kelder. Ik zou daar ook graag de open sproeier willen plaatsen. Het tweede waterpunt is een buitenkraan. Enerzijds zou ik graag een normale, niet-geschakelde kraan via verdeler willen behouden. De andere wil ik graag schakelbaar maken via een 24V magneetventiel.

Helaas heb ik niet de mogelijkheid om een ​​kabel uit de OpenSprinkler te trekken. Mijn idee is om een ​​24V-voeding via een geschakeld stopcontact te laten werken. Zoals ik in de beschrijving lees, kan ik met de RFToy de codering uitlezen en direct schakelen. Nu mijn vragen

Hoe zit het met het bereik van het signaal (het moet door twee muren gaan)?
    Is het mogelijk om ook een WiFi-stopcontact te laten schakelen?
    Of heb je andere ideeën?

Het doel is om alles wat met water te maken heeft via de open sproeier te bedienen.

Bedankt voor een idee

Admin
    Sleutelbeheerder

Hallo, dus met OpenSprinkler kun je zowel WLAN- als RFToy-gestuurde apparaten schakelen.

Over het assortiment kan ik helaas niet veel zeggen, in jouw geval kan dat alleen door het uit te proberen.

2 reportages op het strand - 1 tot 2 (busje in totaal 2)
  • Je moet een antwoord van de ander krijgen dat je kunt geven.