Gebruik in het mangat (put)? Ik heb mijn problemen met AC of DC

HOME > Forum > Algemeen > Gebruik in het mangat (put)? Ik heb mijn problemen met AC of DC

Schlagwörter: 

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • auteur
    posts
  • #20503
    Anoniem
    Inactief

    Hallo,

    Ik zou graag een ethernetapparaat in een normale kast willen hebben.
    Ik zou ook acht schakelbare leidingen met 24 V-ventielen 1 ″ willen aansluiten. Heb ik dan de Ethernet AC-versie nodig en welke voedingseenheid?
    Is er een pakket voor een 8-lijns distributie?

    Met vriendelijke groet

    Lars

    #20559
    beheerderbeheerder
    Beheerder

    Je kunt meegaan OpenSprinkler Regel AC of DC 24VAC magneetventielen. De DC-versie maakt gebruik van een circuittruc die de spanning verhoogt wanneer deze wordt ingeschakeld en zo de magneetventielen activeert. Kort daarna valt de spanning dan terug naar de voedingsspanning (7,5VDC - 12VDC).

    Qua prestaties komt het allemaal neer op hoeveel magneetventielen u tegelijkertijd wilt bedienen.

    In principe kun je het zo berekenen: De inschakelstroom van een magneetventiel bepaalt het vermogen.

    OpenSprinkler heeft een stroomverbruik van ongeveer 2,2W = ongeveer 0,1A. Een Rain-Bild magneetventiel heeft een maximale stroom van 0,3A

    Dat betekent dat je met 4 magneetventielen TEGELIJKERTIJD 4x 0,3A + 0,1A = 1,3 A inschakelstroom hebt, de volgende grotere voeding met 2A moet worden gebruikt. We hebben verschillende voedingen in de winkel.
    Bedient u slechts één of twee magneetventielen tegelijk, dan heeft u 2 × 0,3A + 0,1A = 0,7A, dan is een 1A voeding voldoende. Zelfs als u 20 magneetventielen heeft maar er slechts 2 tegelijk activeert, is dat voldoende.
    Let op: dit is slechts een voorbeeldberekening! Let op de technische gegevens van de fabrikant van de magneetklep!

     

    Kijk hier voor de distributeur:

    https://dvs-beregnung.de/dvs-specials/plugrain-garten/hunter-wandverteiler

     

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Je moet ingelogd zijn om op dit onderwerp te reageren.