Ospi Integratie in het thuisnetwerk met IOBroker

HOME > Forum > Algemeen > Ospi Integratie in het thuisnetwerk met IOBroker

Schlagwörter: , , ,

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • auteur
    posts
  • #25552
    Hang kipHang kip
    Teilnehmer

    Hallo,

    Die heb ik al jaren Ospi Bord in gebruik, vorig jaar moest ik een nieuwere RPI installeren omdat de laatste waarschijnlijk niet meer compatibel was met de huidige firmware.

    Tot nu toe allemaal goed, nu heb ik ontdekt dat de Ospi Surface :8080 is niet altijd betrouwbaar toegankelijk, kan het zijn dat ik er niet met meerdere apparaten tegelijk bij kan?

    Soms moest ik de stekker eruit trekken om opnieuw op te starten omdat ik niet verder kon.

    Daarom wilde ik het in de IOBroker brengen, heeft iemand hier het al geïmplementeerd?

    Ik heb ooit MQTT geactiveerd en de eerste stappen gezet met een Linux-adapter OSPI query, zodat ik op afstand een schone herstart kon activeren ..

    Het zou zeker zinvol zijn om een ​​update van de Raspbian op de RPI's te doen of het is er Opensprinkler rel. Makkelijk in onderhoud?

    Groet

     

    Thomas

    bijlagen:
    U moet ingelogd om bijgevoegde bestanden te bekijken.
    #26049
    Anoniem
    Inactief

    Dat zou mij ook interesseren. Ik denk aan waarden van Netatmo (geïntegreerd in ioBroker). Ospi om bijvoorbeeld de beregening 24 uur op te schorten als het begint te regenen. Maar ik denk niet dat de huidige MQTT-implementatie daarvoor is ontworpen.

    Groet

    HG

    #26050
    Hang kipHang kip
    Teilnehmer

    Dus ik kreeg hem toevallig die week Ospi te integreren in de iobroker via Mqtt.

    Ik had een poort opgegeven die al bezet was door de Sonoff, dus ik kwam de laatste keer niet verder.

    Ik heb net de updates gedaan.

    Maar op dit moment heb ik nog een bouwplaats bij me ospi unf iobroker niet voortgezet..

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Je moet ingelogd zijn om op dit onderwerp te reageren.