OSPi websites wijzigen

HOME > Forum > Algemeen > OSPi websites wijzigen

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • auteur
    posts
  • #24072
    Anoniem
    Inactief

    Hallo,

    ik heb een test OSPi geladen op mijn Raspi en gespeeld rond tewas. Omdat ik een beetje wantrouwig ben over de weerfunctie, wil ik de hoeveelheid neerslag die is opgehaald van de weerserver onder de weerweergave op de website weergeven. Ik heb gezocht naar fragmenten van de website in de bronnen, maar kon niets vinden. Hoe zijn de websites van OpenSprinkler door de applicatie samengesteld en waar kan ik bijvoorbeeld de output van de actuele weersinformatie vinden?

    Met vriendelijke groet,

    Krekels

    #24081
    beheerderbeheerder
    Beheerder

    De OSPi heeft geen webserver, alleen een API-interface.

    De eigenlijke gebruikersinterface komt van ui.opensprinkler.com , de broncode is hier beschikbaar:

    https://github.com/OpenSprinkler/OpenSprinkler-App

    Als u uw eigen site wilt maken, kunt u de configuratie wijzigen. Bel in de browser http://<ip-deines-OSPi:8080>/su

    Aan. Nu kunt u de link naar uw eigen pagina invoeren.

     

    #24085
    Anoniem
    Inactief

    OpenSprinklerapp is toch de app op je smartphone? Ik wil eigenlijk de pagina zien die verschijnt als ik het IP-adres van mijn . invoer OSPi binnenkomen Het moet op de een of andere manier op de Raspi zijn gekomen. En als het installatiescript niets van het netwerk laadt, zou de website in de OpenSprinkler-Firmware repo moet worden opgenomen - dat is alles wat ik op de Raspi heb geladen.

    Ik zou mijn eigen pagina voor weerberekening onder /su kunnen plaatsen, toch? De API staat waarschijnlijk in de handleiding. Ik probeer eigenlijk op de website te zien hoeveel neerslag de OSPi berekent. Of doet hij? OSPi helemaal niet deze informatie?

    #24100
    beheerderbeheerder
    Beheerder

    Nee, de app en website zijn allemaal in Javascript geschreven en hebben dezelfde programmacode. En nee, het wordt niet ontvangen in de firmwarerepo.

    #24119
    beheerderbeheerder
    Beheerder

    Dus de oplossing is:

    1. Download de broncode van Github

    2. Stel de webserver in en configureer de bovenstaande broncode als een website

    3. Wijzig de / su-instellingen zodat ze naar de webserver verwijzen.

     

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Je moet ingelogd zijn om op dit onderwerp te reageren.