Probleem: regensensor stopt niet met water geven

HOME > Forum > Algemeen > Probleem: regensensor stopt niet met water geven

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • auteur
    posts
  • #24786
    Anoniem
    Inactief

    Hallo, ik heb er een paar weken geleden een gekregen OpenSprinkler 3.2 (nieuwste firmware) die 8 Hunter-magneetkleppen aanstuurt. Dit werkt ook geweldig.

    Nu heb ik een Hunter Rain Clik regensensor gekocht en aangesloten via GND en SN2. Selecteer vervolgens de regensensor in de opties onder Sensor 2 en vink het vakje voor “Normaal open” niet aan. Omdat de sensor een opener is.

    Ik zie de kleine r in het display, wat voor mij betekent dat de sensor is herkend. Nu heb ik op de testknop geklikt en krijg de melding Sensor 2 geactiveerd en de kleine r wordt een hoofdletter R en dan verschijnt het regensymbool.

    Ik startte handmatig twee gietcirkels en drukte opnieuw op de testknop. Het regensymbool komt, maar de gietcirkels houden niet op. Ik heb ook gecontroleerd of ik Negeer sensor 2 heb aangevinkt. Dat is niet het geval.

    Ik heb de hele tijd getest met sensor 1. Hetzelfde resultaat.

    Ik heb ook Normaal Open aangevinkt. Niks werkt. Nu weet ik niet wat ik verder moet doen.

    Ik zou suggesties op prijs stellen.

    Dank bij voorbaat.

    Met vriendelijke groet
    Heiko

    #24952
    beheerderbeheerder
    Beheerder

    Handmatige start van besproeiingscircuits of programma's wordt niet onderbroken door sensoren.

    Anders zou het niet mogelijk zijn om een ​​programma handmatig te starten wanneer een sensor geactiveerd is.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Je moet ingelogd zijn om op dit onderwerp te reageren.