controle over twee waterbronnen

HOME > Forum > Algemeen > controle over twee waterbronnen

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • auteur
    posts
  • #25428
    Anoniem
    Inactief

    Hallo,

    Ik heb een regenwatertank met een 220V dompelpomp en een tapwateraansluiting aangestuurd via een Hunter ventiel.

    Zodra de tank leeg is (niveausensor), moet het huiswater worden gebruikt voor verdere irrigatie. Hiervoor moet de Hunter-klep op het juiste moment worden geopend. Kan Opensprinkler dit implementeren?#

    Met vriendelijke groet

    Pascal

    #25447
    beheerderbeheerder
    Beheerder

    ook OpenSprinkler kan tot twee master-irrigatiecircuits aansturen. Een hoofdirrigatiecircuit wordt altijd voor de eerste kraan geopend en pas na de laatste weer gesloten. Hiermee kunt u het proces starten en beëindigen. Als ik het goed begrijp, moet, afhankelijk van de sensor, ofwel de dompelpomp ofwel de Hunter-klep worden geactiveerd. Ik zou dat dan regelen met een relais, dat stroom zou leveren aan de klep of de pomp.

    Er is helaas geen directe aansturing mogelijk, al was het maar omdat de spanningen anders zijn (kleppen 24VAC, pomp 230VAC).

    #25508

    Paldies par detalizētu un tehniski pamatotu atbildi… Jūs esat man ietaupījis daudz laika un nervu. Tas ir labi, ka ir šis forums !

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Je moet ingelogd zijn om op dit onderwerp te reageren.