controle over twee waterbronnen

Startpagina Forums Algemeen controle over twee waterbronnen

3 reportages op het strand - 1 tot 3 (busje in totaal 3)
  • Auteur
    Rapport
    Anoniem
    Inactief

Hallo,

Ik heb een regenwatertank met een dompelpomp van 220V en een huiswateraansluiting die wordt geregeld via een Hunter-klep.

Zodra de tank leeg is (niveausensor), moet het stalwater worden gebruikt voor verdere irrigatie. Hiervoor moet de Hunter-klep op het juiste moment worden geopend. Kan OpenSprinkler dit implementeren?#

Hartelijke groeten

Pascal

Admin
    Sleutelbeheerder

OpenSprinkler kan dus maximaal twee hoofdirrigatiecircuits besturen. Een hoofdirrigatiecircuit wordt altijd vóór de eerste kraan geopend en pas na de laatste weer gesloten. Hiermee kunt u het proces starten en beëindigen. Als ik het goed begrijp, moet afhankelijk van de sensor de dompelpomp of de Hunter-klep worden aangestuurd. Ik zou dit dan regelen met een relais, dat stroom levert aan de klep of de pomp.

Helaas is er geen directe regelmogelijkheid, simpelweg omdat de spanningen anders zijn (kleppen 24VAC, pomp 230VAC).

Paldies in detail en een technische foto bij de foto... Zo krijg je het, je krijgt er een zenuwachtig gevoel van. Dit is wat we bedoelen, dit is ons forum! 😉

3 reportages op het strand - 1 tot 3 (busje in totaal 3)
  • Je moet een antwoord van de ander krijgen dat je kunt geven.