Vanning stoppes
- Dette emnet har 4 svar, 3 stemmer, og ble sist oppdatert 1 år, 3 måneder siden ved .
Viser 5 innlegg - 1 til 5 (av totalt 5)
Viser 5 innlegg - 1 til 5 (av totalt 5)
- Du må være logget inn for å svare på dette emnet.
Hjemmeside › Forum › Generelt › Vanning stoppes
Hei alle sammen,
Jeg har hatt problemet en stund nå at vanningen sporadisk stoppes.
Ventilen åpnes først og jeg ser også et display i grensesnittet. Så etter noen minutter er alt over.
Hvilken OpenSprinkler er det? Fastvareversjon (meny til venstre/over)?
Hva står det på skjermen eller i appen når du avbryter?
Hei, jeg har brukt OpenSprinkler i flere år og er veldig fornøyd med det. I går oppdaterte jeg til siste firmware: 2.3.3 (174) med en HW: 3.2-AC. Jeg driver OpenSprinkler via en WiFi-ruter og OTC. I dag startet jeg manuelt en sirkel med appen, som ble avbrutt etter ca 30 sekunder. I appen ble jeg vist en nettverksfeil nederst. Da jeg manuelt startet den samme kretsen igjen, skjedde det igjen. De to kansellerte vanningene er ikke oppført i historien. Hvis det har noe med det å gjøre: i henhold til systemstatusen er WLAN-styrken middelmådig - dårlig. Etter at jeg startet en annen krets, fungerte også den som var merkbar før. Jeg oppdaterte appen først etterpå... Er problemet forståelig eller kan årsaken isoleres?
Sannsynligvis fullt minne.
Vennligst tøm minnet ved å bruke menyen nederst til høyre, vis logger, tabell, alternativer, tøm logg.
Å ja, menyen øverst til høyre, System Diagnostics, Free Bytes viser lagringsplassen.