Drift via 150W 24 VA strømforsyning

Hjemmeside Forum Generelt Drift via 150W 24 VA strømforsyning

Viser 3 innlegg - 1 til 3 (av totalt 3)
  • Author
    Anonymous
    Inactive

Hallo,

Jeg har 24 V ledninger overalt i hagen. Strømforsyning: https://at.paulmann.com/p/plug-shine-einspeisung-ip67-230-24v-150va-silber/98850

Er det noen sjanse for å kjøre enten OpenSprinkler  eller Raperry Pi (det finnes)? Jeg har dessverre ingen annen strømtilkobling til ventilene.

Takk!

Admin
    Keymaster

hei!

Så OpenSprinkler AC og OSPi kjører med 24VAC, det ville vært mulig. Men hva skjer videre, ventilene må kontrolleres? – Dette kan kun løses med en separat kabel til ventilene.

Anonymous
    Inactive

Ja…

Jeg innså at jeg har en Irritrol Junior 9V datamaskin og derfor også 9V DC ventiler. I<span style="text-align: center;">Jeg er redd jeg må gjøre noen endringer uansett. Bare å ta en Rainbird eller OpenSprinkler vil ikke fungere.</span>

Mitt primære behov er programmering og kontroll via web eller app.

Uansett trodde jeg opprinnelig at jeg kunne styre og betjene ventilene via datamaskinen (jeg tenkte fortsatt på 24 DC volt - dvs. hva strømforsyningen leverer).

Uansett ville jeg også konvertert ventilene hvis det er et fornuftig alternativ.
    Dette betyr at jeg sannsynligvis vil trenge alt nytt, og jeg vil være fleksibel.

Viser 3 innlegg - 1 til 3 (av totalt 3)
  • Du må være logget inn for å svare på dette emnet.