Drift via 150W 24 VA strømforsyning

Hjem > Fora > Generelt > Drift via 150W 24 VA strømforsyning

  • Dette emnet har 2 svar, 2 abonnent, og ble sist oppdatert 2 år siden av Anonym.
Viser 3 innlegg - 1 til 3 (av totalt 3)
  • Forfatter
    innlegg
  • #25331
    Anonym
    Inaktiv

    Hei,

    Jeg har 24 V ledninger overalt i hagen. Strømadapter: https://at.paulmann.com/p/plug-shine-einspeisung-ip67-230-24v-150va-silber/98850

    Er det en sjanse heller OpenSprinkler  eller å betjene Raperry Pi (er tilgjengelig)? Jeg har dessverre ingen annen strømtilkobling til ventilene.

    Takk!

    #25446
    adminadmin
    administrator

    Hei,

    så det OpenSprinkler AC og OSPi kjøre med 24VAC, det ville være mulig. Men hva skjer videre, ventilene må kontrolleres? – Dette kan kun løses her med en separat kabel til ventilene.

    #25448
    Anonym
    Inaktiv

    Ja…

    Jeg fant ut at jeg har en Irritrol Junior 9V datamaskin og med den 9V DC ventiler. Jeg er redd jeg må bygge om noen ting uansett. Bare en regnfugl eller OpenSprinkler å ta det vil ikke være.

    Mitt primære behov er programmering og kontroll via web eller app.

    Uansett trodde jeg opprinnelig at jeg kunne styre og betjene ventilene via datamaskinen (da tenkte jeg fortsatt på 24 DC volt – dvs. det strømforsyningsenheten leverer).

    Uansett ville jeg også bygget om ventilene hvis det finnes en fornuftig variant.
    betyr at jeg sannsynligvis trenger alt nytt og er fleksibel.

Viser 3 innlegg - 1 til 3 (av totalt 3)
  • Du må være innlogget for å svare på dette emnet.