hei!
Jeg prøvde bare noe igjen. Jeg hadde hele konfigurasjonsutgangen via API. Jeg definerte først "Manuell" som vanningsmetoden. Det var ingen oppføringer for verdien "wto:{}" i konfigurasjonen som ga meg API. Da jeg endret og lagret værleverandøren, var verdien borte etter at jeg åpnet alternativene på nytt og ble tilbakestilt til "apple" som leverandør. Jeg kunne heller ikke se noen endringer i utdataene til konfigurasjonen via API. Deretter satte jeg vanningsmetoden til "ETO". Etterpå kunne jeg også se innstillinger under "wto:{...}" i konfigurasjonen fra APIen. Når jeg da satte værleverandøren til “openmeteo”. Dette var i konfigurasjonen på den ene siden
"wto": {
"baseETo": 0,15,
"høyde": 262,
"nøkkel": "",
"leverandør": "OpenMeteo"
}
men da også vist nedenfor
"wtdata": {
"wp": "OpenMeteo",...}
Er det mulig at noen alternativer lagres i områder som ikke alltid er til stede i konfigurasjonen og det er hull her? Hvis jeg forstår det riktig, er nettgrensesnittet bare js-filen som kjører på webserveren, som så bruker API til å faktisk gjøre endringene. Det virker som om det er forskjell på det grensesnittet viser, eventuelt som standard, og det som da skrives til sprinkleren via API. Eller hvis du endrer noe på ett sted, men da blir standardverdiene skrevet tilbake på et annet sted.
Hvis jeg kan hjelpe på noen måte eller teste videre, bare gi meg beskjed.
VG Mathias