Alternativer kan ikke lagres

Hjemmeside Forum Generelt Alternativer kan ikke lagres

Viser 5 innlegg - 1 til 5 (av totalt 5)
  • Author
    Frank
    Participant

Hallo,

Siden oppdateringen 2.4.0.(190) kan du ikke lenger lagre alternativene.  "Vennligst sjekk oppføringen din og prøv igjen" Hva handler denne meldingen om, jeg har ikke endret noe. Fra PC så vel som i appen. Maskinvare 3.2AC. Er det noen som har en idé?

Og hvorfor spør systemet meg "Jeg er ikke en robot" 5 ganger mens jeg skriver dette?

Takk

Oppriktig

Admin
    Keymaster

Hei, det er allerede fastvareoppdatering 192, som fungerer bedre

Frank
    Participant

Når jeg går til online fastvareoppdatering, står det at fastvaren er oppdatert.

Mathias Stöber
    Participant

Hallo,

Jeg har også problemet med at noen av alternativene fortsatt ikke er lagret. Noen ganger er de der, men etter en omstart er de borte igjen. Dette betyr at alternativer og innstillinger fra den analoge sensorkonfigurasjonen alltid tilbakestilles. Er det en måte å feilsøke dette litt bedre?

Jeg har en Ospi her med gjeldende utsjekking fra Github.

VG Mathias

Mathias Stöber
    Participant

hei!

Jeg prøvde bare noe igjen. Jeg hadde hele konfigurasjonsutgangen via API. Jeg definerte først "Manuell" som vanningsmetoden. Det var ingen oppføringer for verdien "wto:{}" i konfigurasjonen som ga meg API. Da jeg endret og lagret værleverandøren, var verdien borte etter at jeg åpnet alternativene på nytt og ble tilbakestilt til "apple" som leverandør. Jeg kunne heller ikke se noen endringer i utdataene til konfigurasjonen via API. Deretter satte jeg vanningsmetoden til "ETO". Etterpå kunne jeg også se innstillinger under "wto:{...}" i konfigurasjonen fra APIen. Når jeg da satte værleverandøren til “openmeteo”. Dette var i konfigurasjonen på den ene siden

"wto": {
    "baseETo": 0,15,
    "høyde": 262,
    "nøkkel": "",
    "leverandør": "OpenMeteo"
    }

men da også vist nedenfor

"wtdata": {
    "wp": "OpenMeteo",...}

Er det mulig at noen alternativer lagres i områder som ikke alltid er til stede i konfigurasjonen og det er hull her? Hvis jeg forstår det riktig, er nettgrensesnittet bare js-filen som kjører på webserveren, som så bruker API til å faktisk gjøre endringene. Det virker som om det er forskjell på det grensesnittet viser, eventuelt som standard, og det som da skrives til sprinkleren via API. Eller hvis du endrer noe på ett sted, men da blir standardverdiene skrevet tilbake på et annet sted.

Hvis jeg kan hjelpe på noen måte eller teste videre, bare gi meg beskjed.

VG Mathias

Viser 5 innlegg - 1 til 5 (av totalt 5)
  • Du må være logget inn for å svare på dette emnet.