Vandingen er stoppet
- Dette emne har 4 svar, 3 stemmer og blev sidst opdateret 1 år, 3 måneder siden ved .
Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
- Du skal være logget ind for at svare på dette emne.
Hjemmeside › Fora › Generelt › Vandingen er stoppet
Hej alle sammen
Jeg har haft det problem i nogen tid nu, at vandingen er stoppet sporadisk.
Ventilen åbnes først, og jeg ser også et display i interfacet. Så efter et par minutter er alt overstået.
Hvilken OpenSprinkler er det? Firmwareversion (menu til venstre/ovenfor)?
Hvad står der på displayet eller i appen, når du annullerer?
Hej, jeg har brugt OpenSprinkler i flere år og er meget tilfreds med det. I går opdaterede jeg til den nyeste firmware: 2.3.3 (174) med en HW: 3.2-AC. Jeg betjener OpenSprinkler via en WiFi-router og OTC. I dag startede jeg manuelt en cirkel med appen, som blev annulleret efter cirka 30 sekunder. I appen fik jeg vist en netværksfejl nederst. Da jeg manuelt startede det samme kredsløb igen, skete det igen. De to aflyste vandinger er ikke opført i historien. Hvis det har noget at gøre med det: Ifølge systemstatus er WLAN-styrken middelmådig - dårlig. Efter jeg startede et andet kredsløb, virkede det, der var mærkbart før, også korrekt. Jeg har først opdateret appen bagefter... Er problemet forståeligt eller kan årsagen isoleres?
Sandsynligvis fuld hukommelse.
Ryd venligst hukommelsen ved hjælp af menuen nederst til højre, vis logfiler, tabel, muligheder, ryd log.
Åh ja, menuen øverst til højre, System Diagnostics, Free Bytes viser lagerpladsen.