Betjening via 150W 24VA strømforsyning

Hjemmeside Fora Generelt Betjening via 150W 24VA strømforsyning

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Author
    Anonymous
    Inactive

Hej,

Jeg har 24 V ledninger overalt i haven. Strømforsyning: https://at.paulmann.com/p/plug-shine-einspeisung-ip67-230-24v-150va-silber/98850

Er der nogen chance for at køre enten OpenSprinkler  eller Raperry Pi (det findes)? Jeg har desværre ingen anden strømtilslutning til ventilerne.

Tak!

Admin
    Keymaster

Hej

Så OpenSprinkler AC og OSPi kører med 24VAC, det ville være muligt. Men hvad sker der så, ventilerne skal styres? – Dette kan kun løses med et separat kabel til ventilerne.

Anonymous
    Inactive

Ja…

ich bin drauf gekommen, dass ich einen Irritrol Junior 9V Computer habe und damit auch 9V DC Ventile. I<span style=”text-align: center;”>ch fürchte ich müsste sowieso einiges umbauen. Einfach so einen Rainbird oder OpenSprinkler zu nehmen wird es nicht werden.</span>

Mit primære behov er programmering og styring via web eller app.

jedenfalls dachte ich ursprünglich ich könnte die Ventile eben über den Computer steuern und betreiben (da dachte ich noch an 24 DC Volt – also was eben das Netzteil liefert).

Jeg ville i hvert fald også ombygge ventilerne, hvis der er en fornuftig mulighed.
    Det betyder, at jeg sandsynligvis ville få brug for alt nyt, og jeg ville være fleksibel.

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette emne.