Betjening via 150W 24 VA strømforsyning

Startside > Forums > General > Betjening via 150W 24 VA strømforsyning

  • Dette emne har 2 svar, 2 abonnent og blev sidst opdateret 2 år siden af Anonymous.
Visning af 3 indlæg - 1 til 3 (af i alt 3)
  • Forfatter
    indlæg
  • #25331
    Anonymous
    Inaktiv

    Hej,

    Jeg har 24 V ledninger overalt i haven. Strømadapter: https://at.paulmann.com/p/plug-shine-einspeisung-ip67-230-24v-150va-silber/98850

    Er der også en chance OpenSprinkler  eller at betjene Raperry Pi (er tilgængelig)? Jeg har desværre ingen anden strømtilslutning til ventilerne.

    Tak!

    #25446
    AdminAdmin
    Administrator

    Hej,

    så det OpenSprinkler AC og OSPi køre med 24VAC, det ville være muligt. Men hvad sker der så, ventilerne skal styres? – Dette kan kun løses her med et separat kabel til ventilerne.

    #25448
    Anonymous
    Inaktiv

    Ja…

    Jeg fandt ud af, at jeg har en Irritrol Junior 9V computer og med den 9V DC ventiler. Jeg er bange for, at jeg alligevel bliver nødt til at bygge nogle ting om. Bare en regnfugl eller OpenSprinkler at tage det vil ikke være.

    Mit primære behov er programmering og styring via web eller app.

    I hvert fald troede jeg oprindeligt, at jeg kunne styre og betjene ventilerne via computeren (jeg tænkte stadig på 24 DC volt - altså hvad strømforsyningsenheden leverer).

    Jeg ville i hvert fald også bygge ventilerne om, hvis der findes en fornuftig variant.
    betyder, at jeg nok skal have alt nyt og er fleksibel.

Visning af 3 indlæg - 1 til 3 (af i alt 3)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette emne.