Hej
Jeg har lige prøvet noget igen. Jeg havde hele konfigurationsoutputtet via API. Jeg definerede først "Manuel" som vandingsmetoden. Der var ingen indgange for værdien "wto:{}" i den konfiguration, der gav mig API'en. Da jeg skiftede og gemte vejrudbyderen, var værdien væk, efter jeg genåbnede mulighederne og blev nulstillet til "apple" som udbyder. Jeg kunne heller ikke se nogen ændringer i outputtet af konfigurationen via API. Dernæst indstillede jeg vandingsmetoden til "ETO". Bagefter kunne jeg også se indstillinger under "wto:{...}" i konfigurationen fra API'en. Når jeg så satte vejrudbyderen til “openmeteo”. Dette var i konfigurationen på den ene side
"wto": {
"baseETo": 0,15,
"højde": 262,
"nøgle": "",
"udbyder": "OpenMeteo"
}
men så også vist nedenfor
"wtdata": {
"wp": "OpenMeteo",...}
Er det muligt, at nogle muligheder er gemt i områder, der ikke altid er til stede i konfigurationen, og der er huller her? Hvis jeg forstår det rigtigt, er webgrænsefladen bare js-filen, der kører på webserveren, som så bruger API'et til rent faktisk at foretage ændringerne. Det virker som om, der er forskel på, hvad grænsefladen viser, eventuelt som standard, og hvad der så skrives til sprinkleren via API. Eller hvis du ændrer noget ét sted, men så bliver standardværdierne skrevet tilbage et andet sted.
Hvis jeg kan hjælpe på nogen måde eller teste videre, så lad mig det vide.
VG Mathias