Ospi Integration i hjemmenetværket med IOBroker

Startside > Forums > General > Ospi Integration i hjemmenetværket med IOBroker

Schlagwörter: , , ,

Visning af 3 indlæg - 1 til 3 (af i alt 3)
  • Forfatter
    indlæg
  • #25552
    Hæng kyllingHæng kylling
    Deltager

    Hej,

    Jeg har haft dem i årevis Ospi Board i brug, sidste år var jeg nødt til at installere en nyere RPI, fordi den sene sandsynligvis ikke længere var kompatibel med den nuværende firmware.

    Alt godt indtil videre, nu har jeg fundet ud af, at Ospi Surface :8080 er ikke altid pålideligt tilgængelig, er det muligt, at jeg ikke kan få adgang til det med flere enheder på samme tid?

    Nogle gange var jeg nødt til at trække stikket ud for at genstarte, fordi jeg ikke kunne komme længere.

    Det er derfor, jeg ville bringe det ind i IOBroker, er der nogen her, der allerede har implementeret det?

    Jeg aktiverede engang MQTT og tog de første skridt ved hjælp af en Linux-adapter OSPI forespørgsel, så jeg kunne udløse en ren genstart eksternt..

    Det ville helt sikkert give mening at lave en opdatering af Raspbian på RPI'erne, eller det er der Opensprinkler rel. Nem pleje?

    hilsen

     

    Thomas

    Vedhæftede filer:
    Du skal være logget ind for at se vedhæftede filer.
    #26049
    Anonymous
    Inaktiv

    Det ville også interessere mig. Jeg har i tankerne værdier fra Netatmo (integreret i ioBroker). Ospi at aflevere for eksempel at standse vanding i 24 timer, når det begynder at regne. Men jeg tror ikke, den nuværende MQTT-implementering er designet til det.

    hilsen

    HG

    #26050
    Hæng kyllingHæng kylling
    Deltager

    Så jeg fik det tilfældigvis den uge Ospi at integrere i iobrokeren via Mqtt.

    Jeg havde angivet en havn, der allerede var optaget af Sonoff, så jeg nåede ikke længere sidste gang.

    Jeg har lige lavet opdateringerne.

    Men i øjeblikket har jeg en anden byggeplads med ospi unf iobroker ikke fortsat..

Visning af 3 indlæg - 1 til 3 (af i alt 3)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette emne.