Skift OSPi-websteder

Hjemmeside Fora Generelt Skift OSPi-websteder

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Author
    Anonymous
    Inactive

Hej,

Jeg indlæste OSPi på min Raspi som en test og legede med den. Fordi vejrfunktionen er lidt suspekt for mig, vil jeg gerne vise mængden af ​​nedbør, der hentes fra vejrserveren, under vejrvisningen på hjemmesiden. Jeg søgte i kilderne efter uddrag af hjemmesiden, men fandt ikke noget. Hvordan er OpenSprinkler-webstederne sat sammen af ​​applikationen, og hvor kan jeg f.eks. finde output fra den aktuelle vejrinformation?

Hilsen,

fårekyllinger

Admin
    Keymaster

OSPi har ikke en webserver, kun en API-grænseflade.

Den faktiske brugergrænseflade kommer fra ui.OpenSprinkler.com, kildekoden er tilgængelig her:

https://github.com/OpenSprinkler/OpenSprinkler-App

Hvis du vil oprette dit eget websted, kan du ændre konfigurationen. Opkald i browseren http://<ip-deines-OSPi:8080>/su

på. Nu kan du give linket til din egen side.

Anonymous
    Inactive

OpenSprinkler-appen er smartphone-appen, ikke? Jeg vil faktisk gå til den side, der kommer op, når jeg indtaster min OSPi's IP i webbrowseren. Det må være kommet ind på Raspi'en på en eller anden måde. Og hvis installationsscriptet ikke indlæser noget fra internettet, skulle webstedet være inkluderet i OpenSprinkler-firmware-repoen - det er alt, hvad jeg indlæste på Raspi'en.

Jeg kunne oprette min egen vejrberegningsside under /su, ikke? API'et er sandsynligvis i manualen. Jeg er faktisk interesseret i at se på hjemmesiden, hvor meget nedbør OSPi'en forventer. Eller har OSPi slet ikke disse oplysninger?

Admin
    Keymaster

Nej, appen og hjemmesiden er alle skrevet i Javascript og den samme programkode. Og nej, det er ikke bevaret i firmware-repoen.

Admin
    Keymaster

Så løsningen er:

1. Download kildekoden fra Github

2. Opsæt en webserver og konfigurer ovenstående kildekode som et websted

3. Skift /su-indstillingerne til at pege på webserveren.

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette emne.