OSPi ændre hjemmesider

Startside > Forums > General > OSPi ændre hjemmesider

Visning af 5 indlæg - 1 til 5 (af i alt 5)
  • Forfatter
    indlæg
  • #24072
    Anonymous
    Inaktiv

    Hej,

    Jeg har en test OSPi læsset på min Raspi og legede rundt tewas. Fordi jeg er lidt mistænksom over for vejrfunktionen, vil jeg gerne vise mængden af ​​nedbør hentet fra vejrserveren under vejrvisningen på hjemmesiden. Jeg ledte efter uddrag af hjemmesiden i kilderne, men kunne ikke finde noget. Hvordan er hjemmesiderne af OpenSprinkler samlet af applikationen, og hvor kan jeg f.eks. finde output fra den aktuelle vejrinformation?

    Regards,

    Crickets

    #24081
    AdminAdmin
    Administrator

    Den OSPi har ingen webserver, kun en API-grænseflade.

    Den faktiske brugergrænseflade kommer fra ui.opensprinkler.com , kildekoden er tilgængelig her:

    https://github.com/OpenSprinkler/OpenSprinkler-App

    Hvis du vil oprette dit eget websted, kan du ændre konfigurationen. Ring i browseren http://<ip-deines-OSPi:8080>/su

    på. Nu kan du indtaste linket til din egen side.

     

    #24085
    Anonymous
    Inaktiv

    OpenSprinklerapp er appen på din smartphone, ikke? Jeg vil faktisk gerne se den side, der kommer op, når jeg indtaster min IP-adresse OSPi gå ind Det må være kommet ind på Raspi'en på en eller anden måde. Og hvis installationsscriptet ikke genindlæser noget fra netværket, bør webstedet være i OpenSprinkler-Firmware-repo skal inkluderes - det er alt, hvad jeg har indlæst på Raspi'en.

    Jeg kunne lægge min egen side til vejrberegning under /su, ikke? API'et er sandsynligvis i manualen. Jeg forsøger faktisk at se på hjemmesiden, hvor meget nedbør der er OSPi beregner. Eller gør han OSPi slet ikke denne information?

    #24100
    AdminAdmin
    Administrator

    Nej, appen og webstedet er alle skrevet i Javascript og har den samme programkode. Og nej, det modtages ikke i firmware repo.

    #24119
    AdminAdmin
    Administrator

    Så løsningen er:

    1. Download kildekoden fra Github

    2. Opret webserveren, og konfigurer ovenstående kildekode som et websted

    3. Skift indstillingerne / su, så de peger på webserveren.

     

Visning af 5 indlæg - 1 til 5 (af i alt 5)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette emne.