Parallelle programmer og tilpasning gennem evapotranspiration

Startside > Forums > General > Parallelle programmer og tilpasning gennem evapotranspiration

  • Dette emne har 2 svar, 2 abonnent og blev sidst opdateret 4 år siden af Anonymous.
Visning af 3 indlæg - 1 til 3 (af i alt 3)
  • Forfatter
    indlæg
  • #14049
    Anonymous
    Inaktiv

    Hej alle,
    Jeg har følgende spørgsmål vedrørende programmerne i Opensprinkler.

    Jeg har 4 cirkler til vanding af plænen. Jeg vil gerne have to af dem kørt parallelt på det ønskede tidspunkt (30 minutter).

    Start program 1 med to cirkler kl. 05:00 - 05:30
    Start program 2 med to cirkler kl. 05:30 - 06:00

    Jeg bruger også Evapotranspiration (ET) vejrkontrol. Hvis dette for eksempel beregner en kunstvanding på 150%, vil vandingstiden øges med 30 minutter. Dette vil betyde, at program et ikke er afsluttet kl. 05:30, men program to allerede er startet. 4 cirkler ville ikke få fat i min vandforsyning. Er der en mulighed for, at program 2 med de to cirkler kun starter, når program 1 er afsluttet, selvom vandingstiden er blevet forlænget af vejrjusteringen?

    Mange hilsner og tak på forhånd.

    #14091
    AdminAdmin
    Administrator

    Hej,
    i dette tilfælde vil jeg foreslå at reducere det til TO cirkler. Tilslut blot 2 magnetventiler til en tilslutning hver, og aktiver "En efter en" -muligheden i disse to.
    Desværre kan jeg ikke se nogen anden mulighed her, fordi du for din anmodning bliver nødt til at programmere “grupper”, som magnetventilerne kunne kombineres med. Emnet er kommet op flere gange, jeg opretter et problem med udviklingsteamet, måske bliver det programmeret.
    https://github.com/OpenSprinkler/OpenSprinkler-Firmware/issues/115

    Glem ikke, OpenSprinkler er open source. Du kan også bidrage!

    #14101
    Anonymous
    Inaktiv

    Mange tak for hjælpen. Derefter vil jeg fortsætte med at se der for at se, om ændringen tages i betragtning i en af ​​de næste versioner.

    Det er hvor længe jeg klarer mig med ordentlige programbrud, da max på ET er 200%, som jeg har læst.

    Start program 1 med to cirkler kl. 05:00 - 05:30 ved 200% ET, programmet kører op til max. 06:00.
    Start program 2 med to cirkler kl. 06:00 - 06:30

    Jeg håber, jeg har ingen fejl.

    hilsen

Visning af 3 indlæg - 1 til 3 (af i alt 3)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette emne.