Kontrolventil med sensorindgang

Startside > Forums > General > Kontrolventil med sensorindgang

Visning af 4 indlæg - 1 til 4 (af i alt 4)
  • Forfatter
    indlæg
  • #21248
    Anonymous
    Inaktiv

    Hej

    Jeg købte Irrigation Computer Openspinkler 3.0 AC (ifølge App Firmw 2.1.9 (2) Hardw 3.2 AC) fra dig i december, og jeg er meget tilfreds med det. For at betjene vandingen endnu bedre, ville det være dejligt at skifte en ventil med sensor og tidsstyret.

    Med dette mener jeg, når et relæ (normalt åbent eller normalt lukket afhængigt af hvad der kræves) tænder for sensorindgangen, åbnes ventilen også, og når relæet slukker igen, lukker ventilen også.

    Hvis jeg nu også kan betjene den samme ventil på en tidsstyret måde, ville det være perfekt. Måske kan du forbinde ventilen til to gear. Én med sensoren og en med tidsstyringen, hvis det ikke betyder noget, at udgangen, der ikke er skiftet, er 24v.

    Er en sådan operation mulig? Hvad skal jeg justere?

    LG Gabriel

    #21309
    AdminAdmin
    Administrator

    Hej,

    Du kan bruge en sensorindgang til at starte et program - der kører derefter tidsstyret.

    Indstil blot "Program" -typen i indstillingerne / sensorerne. Den første sensor starter det første program.

    LG Stefan

    #21318
    Anonymous
    Inaktiv

    Hej

    Er det muligt at åbne en ventil med sensorindgangen, og når sensoren slukkes, lukker ventilen også.

    LG Gabriel

    #21417
    AdminAdmin
    Administrator

    Faktisk er det ikke muligt. Her skal du bruge et normalt relæ, der skifter magnetventilen.

    OpenSprinkler er designet til tidsstyret omskiftning af magnetventilerne. Uden dette kunne man slet ikke præsentere en "vandingsplan".

Visning af 4 indlæg - 1 til 4 (af i alt 4)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette emne.